Inter­actief verkie­zings­pro­gramma “The Big Picture: Plan B” gelan­ceerd


10 maart 2017

De Partij voor de Dieren breidt vandaag haar online campagne uit met The Big Picture: Plan B, een speciaal ontwikkelde vorm van infotainment gericht op een jongere doelgroep. Nog niet eerder werd in Nederland een verkiezingsprogramma op deze visuele manier toegankelijk gemaakt.

Het interactieve Plan B geeft bezoekers de gelegenheid in een oogopslag te zien waar de partij voor staat. Wie een beter beeld wil krijgen, kan een audiotour starten of dankzij unieke zoomtechniek uitgebreid grasduinen door de vele standpunten van de partij. De onderwerpen worden toegelicht met een thematisch filmpje, een audiofragment of een korte tekst.

Lieke Keller, campagneleider: “Wie nieuwe doelgroepen wil bereiken moet creatief zijn. Dat beogen we met dit project. Online campagnevoeren neemt met de The Big Picture een grote innovatieve stap voorwaarts.”

Dankzij Micrio, een programma dat eerder bekroond werd met de Gouden European Design Award, de Lovie Award en de DIA Award, wordt een nieuwe wijze van communiceren met jonge doelgroepen mogelijk voor onder meer politieke partijen.

Gerelateerd nieuws

Ouwehand: 'Volhouden en doorbijten, ik kan het iedereen aanraden'

Esther Ouwehand en Lammert van Raan, de nummers twee en drie op onze kandidatenlijst, reizen momenteel door het land met hun ...

Lees verder

Marianne Thieme in de media

In deze laatste weken, dagen voor de verkiezingen is Marianne Thieme in diverse radio- en televisieprogramma's te gast om ons...

Lees verder

Blijf op de hoogte van het laatste landelijke nieuws

    Abonneer op de nieuwsbrief