Stand­punten Partij voor de Dieren online

28 maart 2014

Vanaf vandaag is het mogelijk om standpunten van de Partij voor de Dieren op te zoeken en in te zien via een standpuntendatabase. De database bestrijkt een breed scala aan onderwerpen. De standpunten die te vinden zijn gaan niet alleen over onderwerpen die raakvlakken hebben met dieren, natuur en milieu, maar ook over Europa, de economische crisis en bezuinigingen op de zorg. Klik hier voor de standpuntendatabase.

Er kan gebruik worden gemaakt van de zoekfunctie om een specifiek standpunt op te zoeken. Ook is het mogelijk om een standpunt te zoeken door te klikken op een hoofdcategorie, daarna op een deelcategorie en daarna op het gewenste standpunt. Als derde optie is het mogelijk om een standpunt op te zoeken in de standpuntenlijst in alfabetische volgorde.

Marianne Thieme: “Wij willen iedereen laten weten waar de Partij voor de Dieren voor staat. Deze database helpt hier enorm aan mee. Daar ben ik trots op.”

Blijf op de hoogte van het laatste landelijke nieuws

Abonneer op de nieuwsbrief